+48 601 803 803
kontakt@carnet.pl
FAQ Blog O firmie
  • Oferta
    • Wynajem krótkoterminowy
    • Wynajem długoterminowy
    • Wynajem samochodu z kierowcą
    • Sprzedaż samochodów używanych
  • Flota
    • Miejskie
    • Kombi
    • SUV
    • Premium
    • VAN
  • Oddziały
  • Promocje
    • Promocja weekendowa
    • Promocja długoterminowa
  • Kontakt
Rozpocznij rezerwację
  • Oferta
    • Wynajem krótkoterminowy
    • Wynajem długoterminowy
    • Wynajem samochodu z kierowcą
    • Sprzedaż samochodów używanych
  • Flota
    • Miejskie
    • Kombi
    • SUV
    • Premium
    • VAN
  • Promocje
    • Promocja weekendowa
    • Promocja długoterminowa
  • Oddziały
  • Kontakt

Wyszukaj

Regulamin serwisu

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa rodzaje i zakres świadczonych przez Usługodawcę – CAR NET Polska sp. z o.o. z siedzibą w Kaliszu Usług w ramach serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.carnet.pl.

2. Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 344 z późn. zm.).

3. Serwis internetowy www.carnet.pl prowadzony jest przez CAR NET Polska sp. z o.o., adres: ul. Podmiejska 4, 62-800 Kalisz, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000385782, NIP: 6182134091, kapitał zakładowy 510 000,00 zł.

4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
a) warunki dokonywania Rezerwacji pojazdów za pośrednictwem Serwisu www.carnet.pl;
b) warunki świadczenia usługi Konto Klienta
c) warunki prowadzenia usługi Newsletter,
d) warunki techniczne świadczenia usług drogą elektroniczną,
e) zasady i tryb postępowania reklamacyjnego.

5. Niniejszy Regulamin dostępny jest za pośrednictwem strony internetowej www.carnet.pl Klient może w każdym czasie nieodpłatnie pobrać niniejszy Regulamin, sporządzić jego wydruk, a także odtwarzać go lub utrwalić na dowolnym nośniku za pomocą wykorzystywanego przez siebie systemu teleinformatycznego.

6. Dane teleadresowe Usługodawcy:
a) e-mail: kontakt@carnet.pl,
b) numer telefonu: +48 601 803 803,
c) adres siedziby: ul. Podmiejska 4, 62-800 Kalisz,
d) formularz kontaktowy dostępny na stronie www.carnet.pl

7. Użyte w Regulaminie terminy oznaczają:
a)Formularz kontaktowy – formularz internetowy dostępny na stronie internetowej Serwisu www.carnet.pl umożliwiający kontakt z Usługodawcą,
b) Klient – usługobiorca będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, który korzysta z Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę w oparciu o Serwis www.carnet.pl,
c)Konto lub Konto Klienta – indywidualne konto Klienta w Serwisie www.carnet.pl usprawniające dokonywanie Rezerwacji przez Klienta, w ramach którego Klient ma dostęp do przekazanych przez siebie danych, a także innych funkcjonalności udostępnianych przez Usługodawcę w ramach rozwoju Serwisu www.carnet.pl,
d)Newsletter – bezpłatna usługa polegająca na wysyłaniu na adres e-mail podany przez Klienta, elektronicznego biuletynu informacyjnego o usługach i produktach Usługodawcy, w tym o nowościach i stosowanych promocjach, stanowiąca przy tym zamówioną informację handlową,
e)Opłata dodatkowa – opłata pobierana przez Usługodawcę przy dokonywaniu Rezerwacji związana z przygotowaniem pojazdu do najmu,
f)Regulamin – niniejszy regulamin,
g)Rezerwacja – zlecenie Klienta dokonania przez Usługodawcę rezerwacji wybranego segmentu pojazdu, który Klient chciałby docelowo wynająć, zgodnie z określonymi przez niego wymaganiami rezerwacji: segment pojazdu, termin i miejsce rozpoczęcia i zakończenia najmu, opłaty związane z rezerwowanym pojazdem, usługi dodatkowe wybrane przez Klienta,
h) Usługa lub Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę, opisane w punkcie 4 Regulaminu,
i) Usługodawca – CAR NET Polska sp. z o.o., adres: ul. Podmiejska 4, 62-800 Kalisz, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000385782, NIP: 6182134091, kapitał zakładowy 510 000,00 zł,
j) Serwis www.carnet.pl – serwis internetowy dostępny pod adresem www.carnet.pl, za pośrednictwem, którego Usługodawca świadczy Usługi,
k) System rezerwacji – funkcjonalność Serwisu www.carnet.pl, za pomocą którego Klient może dokonać Rezerwacji zgodnie z niniejszym Regulaminem,

8. Klient przed skorzystaniem z Usług zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem, a także zaakceptować jego treść. Akceptacja Regulaminu przed dokonaniem Rezerwacji w Systemie Rezerwacji lub założeniem Konta Klienta następuje poprzez zaznaczenie zgody „Akceptuję regulamin”.

9. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umów o świadczenie Usług drogą elektroniczną zawieranych przez Usługodawcę z Klientem.

10. Klient zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.

11. Klient obowiązany jest do korzystania z Serwisu www.carnet.pl w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Klienta zgodnie z przepisami prawa obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności treści o charakterze obraźliwym, treści mogących wprowadzać w błąd, naruszających prawa osób trzecich, a także treści zawierających wirusy lub mogących wywołać uszkodzenia lub zakłócenia pracy systemów teleinformatycznych.

II. REZERWACJA

12. Na podstawie niniejszego Regulaminu Usługodawca umożliwia Klientom dokonanie Rezerwacji pojazdów, które Klient chciałby wynająć w określonym miejscu i terminie.

13. Rezerwacja dotyczy segmentów pojazdów, a nie określonego modelu/marki pojazdu. Modele pojazdów wskazane na stronie Serwisu www.carnet.pl mają charakter informacyjny i poglądowy. Zamieszczone tam wizualizacje pojazdów mogą różnić się od rzeczywistych pojazdów.

14. Klient może dokonać Rezerwacji pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

15. Dokonanie Rezerwacji zgodnie z poniższymi zasadami nie stanowi zawarcia umowy najmu. Oznacza jedynie, że Usługodawca zobowiązuje się przygotować i zarezerwować dla Klienta pojazd do wynajmu zgodny z ustaleniami. Zawarcie samej umowy najmu następuje odrębnie w momencie odbioru pojazdu przez Klienta. Każdorazowo jednak już w trakcie Rezerwacji Usługodawca udostępnia Klientowi Ogólne Warunki Najmu Pojazdu, przesyłając je na wskazany przez niego adres e-mail.

16. Klient może dokonać Rezerwacji w następujący sposób:
a) z wykorzystaniem Systemu Rezerwacji,
b) telefonicznie na numer telefonu wskazany na stronie Serwisu www.carnet.pl,
c) z wykorzystaniem Formularza kontaktowego,
d) za pomocą korespondencji e-mail.

Rezerwacja online (System Rezerwacji)

17. W celu dokonania Rezerwacji z wykorzystaniem Systemu Rezerwacyjnego Klient zobowiązany jest do podjęcia kolejny kroków zgodnie z poniższym:
a) wprowadzenie danych niezbędnych do wyszukania oferty: miejsce wydania (odbioru) i zwrotu pojazdu (spośród dostępnych oddziałów w Polsce), data i godzina wydania i zwrotu pojazdu, wiek użytkownika (kierowcy);
b) na podstawie wprowadzonych przez Klienta danych System Rezerwacji przedstawia propozycje Rezerwacji pojazdów dostępnych zgodnie z tymi wymaganiami, wskazując wysokość czynszu najmu za cały wprowadzony przez Klienta okres wynajmu dla poszczególnych segmentów pojazdu. Przedstawiona propozycja może zawierać informację o możliwych ograniczeniach dotyczących najmu (np. najem tylko dla firm, Rezerwacja telefoniczna, minimalny wiek użytkownika).
c) w przypadku braku dostępności pojazdów zgodnie z danymi wprowadzonymi przez Klienta System Rezerwacji może przedstawić alternatywne propozycje np. co do daty i godziny wydania lub zwrotu pojazdu,
d) wybór segmentu i warunków Rezerwacji następuje poprzez wciśnięcie przycisku „Zarezerwuj teraz”,
e) w zakładce Szczegóły rezerwacji Klient może dokonać wyboru pakietu ochronnego, opcji dodatkowych (np. fotelik, nawigacja, wyjazd za granicę), jak i form płatności. System rezerwacji automatycznie podsumowuje dokonane wybory i wskazuje kwotę czynszu najmu za cały wybrany okres Rezerwacji, należność za wybrany Pakiet ochronny oraz należność za wybrane opcje dodatkowe, w tym Opłatę dodatkową, a także łączną kwotę należności za całość Rezerwacji dokonanej zgodnie z wyborem Klienta,
f) w celu potwierdzenia prawidłowości wyboru Rezerwacji Klient zobowiązany jest wcisnąć przycisk „Dalej”,
g) w zakładce Twoje dane Klient zobowiązany jest do podania danych niezbędnych do dokonania Rezerwacji zgodnie z formularzem na stronie internetowej, które będą jednocześnie wykorzystywane przy zawieraniu umowy najmu (dane Najemcy/Użytkownika) oraz do złożenia wymaganych (akceptacja niniejszego Regulaminu, akceptacja Ogólnych Warunków Najmu Pojazdu) i opcjonalnych oświadczeń woli i wiedzy w formie zaznaczenia checkboxa,
h) w przypadku korzystania z Konta Klienta dane Klienta wymagane do Rezerwacji zostaną automatycznie uzupełnione zgodnie z danymi podanymi przez Klienta w trakcie rejestracji Konta, lub na późniejszym etapie w trakcie korzystania z Konta. Klient zobowiązany jest każdorazowo zweryfikować poprawność danych dla danej Rezerwacji,
i) potwierdzeniem złożenia Rezerwacji jest wciśnięcie przycisku „Rezerwuję i płacę”,
j) Usługodawca przesyła Klientowi na adres e-mail wskazany w trakcie Rezerwacji wiadomość e mail zawierającą potwierdzenie szczegółów Rezerwacji oraz link do płatności (o ile nie wybrano opcji „płatność przy odbiorze”),
k) płatność powinna nastąpić niezwłocznie i nie później niż w terminie do 4 godzin od otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem Rezerwacji (o ile nie wybrano opcji „płatność przy odbiorze”);
l) Umowa Rezerwacji zostaje zawarta w momencie dokonania płatności (data wpływu środków na rachunek bankowy Usługodawcy),a w przypadku wyboru opcji „płatność przy odbiorze” w momencie otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail wysłanej przez Usługodawcę z potwierdzeniem szczegółów Rezerwacji.

Rezerwacja telefoniczna, e-mail, za pomocą Formularza kontaktowego

18. W celu dokonania Rezerwacji za pomocą Formularza kontaktowego lub za pomocą e-maila Klient zobowiązany jest do podjęcia kolejny kroków zgodnie z poniższym:
a) wysłać zapytanie do Usługodawcy z wykorzystaniem Formularza kontaktowego podając dane wymagane w tym formularzu oraz w polu Treść wiadomości, podając dane dotyczące ewentualnej Rezerwacji,
b) klient może także wysłać zapytanie dotyczący ewentualnej Rezerwacji na adres e mail Usługodawcy: kontakt@carnet.pl,
c) klient może także skontaktować się z Usługodawcą telefonicznie pod numerem telefonu: +48 601 803 803 lub korzystając z formularza „Zamów rozmowę” dostępnego w Serwisie www.carnet.pl. W przypadku skorzystania z formularza „Zamów rozmowę” Klient zobowiązany jest podać swój numer telefonu. Przedstawiciel Usługodawcy skontaktuje się z Klientem telefonicznie w celu przedstawienia oferty dotyczącej Rezerwacji. W trakcie rozmowy telefonicznej Usługodawca doprecyzuje z Klientem szczegółowe warunki Rezerwacji,
d) w powyższych przypadkach konieczne może być podanie: imienia i nazwiska/nazwy firmy, adresu e-mail do korespondencji, numeru telefonu oraz danych dotyczących ewentualnej Rezerwacji, w szczególności segmentu pojazdu, okresu najmu, miejsca i terminu odbioru pojazdów i jego zwrotu, danych osoby kierującej pojazdem, wyboru usług dodatkowych oraz pakietów ochronnych,
e) Usługodawca w razie potrzeby skontaktuje się z Klientem w formie korespondencji e-mail lub telefonicznie w celu doprecyzowania warunków Rezerwacji,
f) po dokonaniu ostatecznego doprecyzowania warunków Usługodawca prześlę do Klienta na wskazany przez niego adres e-mail wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie szczegółów Rezerwacji w tym: dane osoby dokonującej Rezerwacji, segment pojazdu, okres najmu, miejsca i terminu odbioru pojazdów i zwrotu, danych osoby kierującej pojazdem, niniejszy Regulamin oraz Ogólne Warunki Najmu Pojazdu, a także informacje o płatności, w tym kwotę czynszu najmu za cały wybrany okres Rezerwacji, należność za wybrany Pakiet ochronny oraz należność za wybrane opcje dodatkowe, w tym Opłatę dodatkową a także łączną kwotę należności za całość Rezerwacji dokonanej zgodnie z wyborem Klienta, wraz z linkiem do płatności (o ile nie wybrano opcji „płatność przy odbiorze”),
g) płatność powinna nastąpić niezwłocznie i nie później niż w terminie do 4 godzin od otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem Rezerwacji (o ile nie wybrano opcji „płatność przy odbiorze”);
h) Umowa Rezerwacji zostaje zawarta w momencie dokonania płatności (data wpływu środków na rachunek bankowy Usługodawcy), a w przypadku wyboru opcji „płatność przy odbiorze” w momencie otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail wysłanej przez Usługodawcę z potwierdzeniem szczegółów Rezerwacji.

19. O ile nie wybrano opcji „płatność przy odbiorze”, niedokonanie płatności za Rezerwację w wyznaczonym terminie oznacza brak zawarcia Umowy Rezerwacji. Aby zarezerwować pojazd, należy w takim przypadku ponownie uruchomić cały proces Rezerwacji.

20. Dane podawane przez Klienta w ramach Rezerwacji powinny być aktualne i zgodne z prawdą. Klient ponosi odpowiedzialność za skutki podania przez siebie nieprawdziwych danych.

21. Usługa Rezerwacji jest nieodpłatna, a jej świadczenie nie jest związane z żadnymi dodatkowymi kosztami ponad zwykłe koszty związane z korzystaniem ze środków porozumiewania się na odległość (np. koszty dostępu do Internetu), lub koszty rozliczenia płatności naliczane przez bank (art. koszty przelewu), które ponosi Klient.

22. Zmiana Rezerwacji możliwa jest poprzez rezygnację z dotychczasowej Rezerwacji oraz dokonanie nowej lub poprzez kontakt z infolinią Usługodawcy pod numerem telefonu: +48 601 803 803.

23. Płatność ustalona w ramach Rezerwacji stanowi przedpłatę należności za najem i zostanie rozliczona w ramach realizacji umowy najmu.

24. Klient ma prawo zrezygnować (anulować) z Rezerwacji w każdym czasie, aż do momentu zawarcia umowy najmu, klikając na stosowny link w treści przesłanego e-maila z potwierdzeniem Rezerwacji. Informacje o rezygnacji z Rezerwacji można przekazać także poprzez Formularz kontaktowy, mailowo na adres: kontakt@carnet.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: +48 601 803 803.

25. Usługodawca nie pobiera dodatkowych opłat w związku z rezygnacją z Rezerwacji.

26. Jeżeli w związku z rezygnacją z Rezerwacji Klientowi przysługuje zwrot należności wpłaconych tytułem przedpłaty nastąpi to w sposób odpowiadający dokonanej płatności (art. przy płatności kartą – na rachunek karty, w przypadku przelewu – na rachunek bankowy, z którego przelew został dokonany) w terminie 14 dni od otrzymania przez Usługodawcę informacji o rezygnacji.

27. Ceny podane na stronie Serwisu www.carnet.pl są cenami brutto.

28. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen wskazanych w Serwisie www.carnet.pl, udzielania rabatów, bonusów i promocji, przy czym zmiana ceny nie dotyczy cen wskazanych przy dokonywaniu Rezerwacji przez Klienta.

29. Usługodawca umożliwia dokonywanie płatności online za pośrednictwem internetowego serwisu płatności o nazwie „Tpay”, prowadzonego przez spółkę Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu. Możliwe są następujące formy płatności w ramach Systemu rezerwacji: płatność BLIK, płatność przelewem, karta kredytowa, karta debetowa, Google Pay, Visa Pay. W przypadku wyboru opcji „płatność przy odbiorze” Klient ma możliwość dokonania płatności przy użyciu karty kredytowej lub karty debetowej.

30. Usługodawca informuje, w związku z treścią art. 38 ust. 1 pkt 12 oraz art. 7aa ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, Klientowi będącemu konsumentem, jak i Klientowi będącemu osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy Rezerwacji. Powyższe w żaden sposób nie ogranicza jednak Klientowi prawa do rezygnacji z Rezerwacji na zasadach określonych powyżej w niniejszym Regulaminie.

III. KONTO KLIENTA

31. Klient ma możliwość założenia Konta Klienta w Serwisie www.carnet.pl.

32. Założenie Konta następuje poprzez podanie w Formularzu rejestracji niezbędnych danych: adresu e-mail oraz nazwy użytkownika, a także ustanowienia hasła.

33. Po otrzymaniu Formularza rejestracji zawierającego dane wymagane do założenia Konta, Usługodawca wysyła na adres e-mail wskazany przez Klienta wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Klient w celu uruchomienia Konta Klienta zobowiązany jest skorzystać z linku aktywacyjnego.

34. Podczas rejestracji Konta Klient zobowiązany jest zaakceptować treść niniejszego Regulaminu poprzez zaznaczenia odpowiedniego checkboxa.

35. Po zarejestrowaniu dane Klienta mogą być następnie uzupełniane i zmieniane przy wykorzystaniu funkcjonalności Konta Klienta.

36. Osoba zakładająca Konto jest zobowiązana do podania przy rejestracji swoich, prawdziwych danych osobowych.

37. Rejestracja i korzystanie z Konta Serwisie www.carnet.pl świadczone jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.

38. Klient zobowiązany jest zachować login oraz hasło do Konta w poufności i nie udostępniać ich osobom nieuprawnionym. Klient zobowiązany jest, niezwłoczne po tym gdy powziął taką informację, poinformować Usługodawcę o każdym niepożądanym skorzystaniu z należącego do niego Konta przez osoby trzecie oraz do zmiany swoich danych umożliwiających dostęp do Konta.

39. Dane wprowadzone przez Klienta na jego Koncie będą każdorazowo, po zalogowaniu się, automatycznie wykorzystywane przy procesie Rezerwacji w Systemie rezerwacji.

40. Usługodawca będzie na bieżąco informował Klienta o nowych funkcjonalnościach dostępnych w ramach Konta Klienta, przesyłając stosowną wiadomość na wskazany adres e-mail lub udostępniając informację o nich w ramach Konta.

41. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów, zażądać usunięcia Konta. Oświadczenie to może zostać przekazane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@carnet.pl, za pomocą Formularza kontaktowego, telefonicznie pod numerem telefonu: +48 601 803 803 lub też pisemnie na adres: ul. Podmiejska 4, 62 800 Kalisz. Niezwłocznie po otrzymaniu żądania Usługodawca usuwa Konto Klienta. W przypadku usunięcia Konta zostaną usunięte wszystkie dane Klienta za wyjątkiem danych niezbędnych do procesu reklamacji i obsługi ewentualnych roszczeń, które będą przechowywane do czasu upływu okresów przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych wynikających ze zrealizowanych Usług. Dane Klienta zawarte w księgach podatkowych Usługodawcy oraz związanych z nimi dokumentach będą przechowywane do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązań podatkowych.

IV. NEWSLETTER

42. Z usługi Newslettera może skorzystać każdy. Do aktywacji usługi niezbędne jest podanie przez Klienta adresu e-mail w formularzu na stronie www.carnet.pl oraz naciśnięcie przycisku „Zapisz się”.

43. Usługę ta może zostać także aktywowana w trakcie procesu rejestracji Konta Klienta, przy czym nie jest to warunek konieczny aktywacji tego Konta.

44. Umowa o świadczenie usługi Newslettera jest świadczona od momentu jej aktywacji na czas nieoznaczony.

45. Klient może w dowolnym momencie i bezpłatnie zrezygnować z otrzymywania wiadomości Newsletter, klikając na stosowny link zamieszczony w każdej takiej wiadomości. Oświadczenie o rezygnacji może zostać przekazane także za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e mail: kontakt@carnet.pl, za pomocą Formularza kontaktowego, telefonicznie pod numerem telefonu: +48 601 803 803 lub też pisemnie na adres: ul. Podmiejska 4, 62 800 Kalisz.

V. DANE OSOBOWE

46. Korzystanie przez Klienta z Usług Serwisu www.carnet.pl, w tym zawieranie umów Rezerwacji wiąże się z gromadzeniem i przetwarzaniem przez Usługodawcę danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie Serwisu www.carnet.pl pod adresem https://carnet.pl/klauzule-informacyjne Każdorazowo Klient, który dokonuje Rezerwacji, otrzymuje informację o zasadach przetwarzania danych osobowych na podany adres e-mail.

VI. WARUNKI TECHNICZNE

47. Do korzystania z Serwisu www.carnet.pl oraz Systemu rezerwacji wymagany jest:
a) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu,
b) zainstalowanie przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 25.10586.0.0 i wyższej,
c) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768,
d) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript,
e) posiadanie adresu e-mail umożliwiającego odbieranie wiadomości nie mniejszych niż 1 MB.

48. Usługodawca dokłada najwyższych starań, aby Klienci mieli możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności Serwisu www.carnet.pl przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zastrzega jednak możliwość czasowego zawieszania funkcjonowania jego niektórych lub wszystkich funkcjonalności w celu przeprowadzania jego konserwacji, aktualizacji lub napraw.

49. W celu zapewnienia jak najwyższej jakości Usług Usługodawca może korzystać z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. cookies). Klient może w każdym czasie zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w celu nieakceptowania plików cookies lub informowała o ich przesyłaniu. Nieakceptowanie plików cookie może jednak spowodować utrudnienia w korzystaniu ze stron Serwisu www.carnet.pl. Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystywania plików cookies przez Usługodawcę znajdują się pod adresem https://carnet.pl/polityka-prywatnosci

VII. REKLAMACJE

50. Klient może składać Usługodawcy reklamacje dotyczące działania Serwisu www.carnet.pl, jak i dokonanych Rezerwacji.

51. Reklamacje można składać listownie na adres ul. Podmiejska 4, 62-800 Kalisz, drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@carnet.pl lub poprzez formularz dostępny na stronie https://carnet.pl/reklamacje

52. Rekomenduje się, aby w reklamacji wskazywać: imię i nazwisko/nazwę Klienta oraz jego dane kontaktowe, dane Rezerwacji, informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, żądanie co do sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

53. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania przez Usługodawcę zgłoszenia reklamacyjnego.

54. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Najemca zostanie poinformowany elektronicznie, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres mailowy wskazany przez Najemcę – jeżeli reklamacja wpłynęła e-mailem lub listownie na adres pocztowy wskazany przez Najemcę – jeżeli reklamacja wpłynęła listownie.

VIII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

55. W przypadku, gdy Klient będący konsumentem nie zgadza się ze sposobem rozstrzygnięcie reklamacji przez Usługodawcę ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

56. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

57. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: www.poznan.wiih.gov.pl/staly-sad-polubowny),
b) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora: https://poznan.wiih.gov.pl/, adres: Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, e mail: sekretariat@poznan.wiih.gov.pl),
c) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

58. Pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).

IX. INFORMACJA O ZAGROŻENIACH ZWIĄZANYCH Z KORZYSTANIEM Z USŁUG

59. Usługodawca informuje, że w związku z publicznym charakterem sieci Internet korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem związanym z nieuprawnionym dostępu do danych transmitowanych przez sieć lub przechowywanych na dołączonych do sieci komputerach i serwerach, w tym także ingerencji w te dane.

60. Niniejsza informacja dotyczy potencjalnych zagrożeń, które mogą wystąpić w związku z korzystaniem przez Klienta ze świadczenia Usług drogą elektroniczną, pomimo stosowania przez Usługodawcę środków zabezpieczających chroniących infrastrukturę teleinformatyczną Serwisu www.carnet.pl oraz dane osobowe przekazywane przez Klienta, w sposób uniemożliwiający dostęp osób trzecich do treści przekazu stanowiącego Usługę świadczoną drogą elektroniczną.

61. Do zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internetu o charakterze podstawowym należą w szczególności:
a) złośliwe oprogramowania (ang. Malware),
b) programy szpiegujące (ang. spyware),
c) wyłudzanie poufnych informacji osobistych, tj. haseł i innych, przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję (ang. phishing),
d) włamania do systemu teleinformatycznego użytkownika, jakim jest Klient, z użyciem m.in. narzędzi hakerskich takich jak exploit i rootkit,
e) spam, który stanowi różnego typu i rodzaju niechciane i niezamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane jednocześnie do wielu odbiorców, często zawierające treści o charakterze reklamowym, wysyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej, komunikatorów.

62. Usługodawca w celu minimalizacji powyższego zagrożenia rekomenduje, aby Klienci przy korzystaniu z sieci Internet stosowali właściwe środki techniczne zabezpieczające przed powyższymi zagrożeniami, w szczególności programy antywirusowe jak i programy chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Usługodawca informuje przy tym, że nigdy nie zwraca się do Klientów z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie danych umożliwiających dostęp do Konta (np. hasła, loginu).

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

63. W zakresie Usług objętych niniejszym Regulaminem Usługodawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych wynikających kodeksu cywilnego (w szczególności z art. 471 i kolejnych).

64. Usługodawca nie świadczy usług posprzedażowych ani gwarancji w zakresie Usług realizowanych w oparciu o niniejszy Regulamin.

65. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15.05.2023 r.

66. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku:
a) zmiany obowiązujących przepisów prawa, które bezpośrednio wpływają na konieczność wprowadzenia zmian w Regulaminie,
b) zmiany sposobów płatności,
c) zmian w funkcjonowaniu Serwisu www.carnet.pl związanych z zasadami funkcjonowania Systemu rezerwacji, Konta Klienta, z wprowadzaniem dodatkowych zabezpieczeń, funkcjonalności, Usług, z zastrzeżeniem, że zmiany Regulaminu mają na celu dostosowanie treści Regulaminu do tych zmian,
d) zmiany oznaczenia Usługodawcy,
e) wprowadzenia nowych lub zmiany dotychczasowych zasad korzystania z Serwisu www.carnet.pl.

67. O zmianie Regulaminu każdy Klient posiadający Konto zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości wysłanej na podany przez niego – przy założeniu Konta lub zmieniony później – adres e-mail. Poinformowanie o zmianie Regulaminu w sposób określony powyżej nastąpi nie później niż na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu. W przypadku, gdy Klient posiadający Konto nie akceptuje nowej treści Regulaminu może wypowiedzieć umowę o prowadzenie Konta poprzez jego usunięcie.

68. Zmiana Regulaminu skuteczna jest tylko na przyszłość. Zmiana Regulaminu nie narusza praw nabytych, tym samym dla Rezerwacji złożonych przed datą wprowadzenia zmian do Regulaminu, stosuje się dotychczasowy Regulamin.

69. Prawem właściwym we wszelkich sprawach związanych z Regulaminem, z umowami Rezerwacji zawartymi na jego podstawie, a także ich realizacją jest prawo polskie, a jurysdykcję posiadają właściwe polskie sądy powszechne.

Newsletter

Bądź na bieżąco
z naszymi nowościami
i promocjami.

Uzyskaj również specjalne rabaty dla stałych klientów!

Nasze odziały stacjonarne

Białystok Bielsko-Biała Bydgoszcz Częstochowa Gorzów Wielkopolski Jelenia Góra Kalisz Katowice Kielce Konin Koszalin Kraków Lubin Lublin Łódź Nowy Targ Olsztyn Opole Piła Płock Poznań Radom Rzeszów Szczecin Toruń Wałbrzych Warszawa Wrocław Zielona Góra

Punkty wynajmu na lotniskach

Gdańsk Rębiechowo Katowice Pyrzowice Kraków Balice Poznań Ławica Rzeszów Jasionka Warszawa Okęcie Wrocław Strachowice
CAR NET Polska sp. z o.o.
ul. Podmiejska 4, 62-800 Kalisz
+48 601 803 803
kontakt@carnet.pl

Oferta

  • Wynajem krótkoterminowy
  • Wynajem długoterminowy
  • Wynajem auta z kierowcą
  • Sprzedaż samochodów

Dowiedz się więcej

  • Kontakt
  • Blog
  • FAQ
  • Cennik usług dodatkowych

Regulaminy

  • Polityka prywatności
  • Ogólne warunki najmu
  • Zakres ubezpieczeń OC/AC
  • Klauzula informacyjna
  • Regulamin serwisu

W CAR NET Polska wierzymy, że każdy powinien podróżować tak wygodnie, jak to możliwie i to niezależnie od długości trasy. Dlatego oferujemy ponad 3000 samochodów: doskonale wyposażone auta miejskie, sedany, kombi i SUV-y, którymi równie przyjemnie zrobisz zakupu, jak i wybierzesz się na weekendowy wypad lub w odwiedziny.

Projekt i realizacja: Websitestyle

Pliki cookies Polityka prywatności