+48 601 803 803
kontakt@carnet.pl
FAQ Blog O firmie
  • Oferta
    • Wynajem krótkoterminowy
    • Wynajem długoterminowy
    • Wynajem samochodu z kierowcą
    • Sprzedaż samochodów używanych
  • Flota
    • Miejskie
    • Kombi
    • SUV
    • Premium
    • VAN
  • Oddziały
  • Promocje
    • Promocja weekendowa
    • Promocja długoterminowa
  • Kontakt
Rozpocznij rezerwację
  • Oferta
    • Wynajem krótkoterminowy
    • Wynajem długoterminowy
    • Wynajem samochodu z kierowcą
    • Sprzedaż samochodów używanych
  • Flota
    • Miejskie
    • Kombi
    • SUV
    • Premium
    • VAN
  • Promocje
    • Promocja weekendowa
    • Promocja długoterminowa
  • Oddziały
  • Kontakt

Wyszukaj

    Strona główna Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Opis podstrony

Wynajem krótkoterminowy

Nasze oddziały pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-14:00.

Umożliwiamy odbiór i zwrot pojazdu przez całą dobę po uprzednim tego ustaleniu oraz uiszczeniu opłaty za wydanie/zwrot poza standardowymi godzinami pracy w wysokości 49 złotych brutto.

Za wynajem na miejscu możesz zapłacić kartą płatniczą, a z wyprzedzeniem przy pomocy płatności online. W przypadku wynajmu na firmę możliwe jest dokonanie płatności tradycyjnym przelewem.

Podczas wydania pojazdu poprosimy Cię o przedstawienie karty debetowej/kredytowej lub dwóch kart, w tym min. jednej kredytowej (w przypadku segmentów Premium i LUX) w celu preautoryzacji (zablokowania) depozytu na karcie. 

Pamiętaj, że nie akceptujemy kart wirtualnych.  

Komplet dokumentów otrzymasz mailem, na adres podany podczas składania rezerwacji – zadbaj, by był poprawny. Dokumenty (z uwagi na kwestie bezpieczeństwa Twoich danych osobowych) są szyfrowane – instrukcję również otrzymasz w mailu.  

Możesz wybrać dogodną dla siebie metodę kontaktu z wypożyczalnią CAR NET i zarezerwować samochód: 

– przez stronę internetową www.carnet.pl  

– telefonicznie, dzwoniąc pod numer infolinii +48 601 803 803 

– mailowo, wysyłając wiadomość ze szczegółami wynajmu kontakt@carnet.pl  

– osobiście w każdym oddziale – adresy oddziałów znajdziesz w zakładce Kontakt

Pracownik oddziału poprosi Cię o okazanie: 

– dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport), 

– ważnego prawa jazdy każdego z kierowców (prawo jazdy musi być honorowane w Polsce), 

– karty kredytowej lub płatniczej (w przypadku niektórych segmentów wymagane są dwie karty) w celu zablokowania depozytu, czyli kaucji. 

Kierowca powinien mieć ukończone 21 lat oraz posiadać prawo jazdy minimum rok. 

W przypadku samochodów premium (segmentów P i LUX) kierowca musi mieć ukończone 28 lat oraz posiadać prawo jazdy minimum 3 lata. 

Na całkowitą cenę wynajmu wpływa m.in. liczba dni, klasa pojazdu, wybrane opcje i usługi dodatkowe. Proponujemy dokonać kalkulacji, podając najważniejsze parametry wynajmu. 

Kaucja, inaczej depozyt, to blokada środków na Twojej karcie na pokrycie dodatkowych kosztów, które mogą powstać podczas wynajmu. Wysokość kaucji zależy m.in. od klasy wynajmowanego samochodu. Depozyt możesz obniżyć, wykupując Asekurację Gold.  

Depozyt zwalniany jest w ciągu 30 dni od momentu zakończenia wynajmu.  

Każdy wypożyczany samochód ma podstawowe ubezpieczenie OC, AC i NW gwarantujące bezpieczne użytkowanie.

Przy wyborze podstawowej opcji ubezpieczenia, w przypadku wystąpienia szkody z Twojej winy (AC), wypożyczalnia obciąży Cię kosztem jej usunięcia maksymalnie do wysokości udziału własnego. Wysokość udziału własnego zależy od klasy samochodu. 

Dobra informacja jest taka, że udział własny w szkodzie AC możesz znieść do 0 zł, wykupując dodatkowe ubezpieczenie – Asekurację Gold.  

Asekuracja Gold to dodatkowe ubezpieczenie, które:

  • znosi udział własny w szkodzie AC do 0 zł 
  • redukuje wysokość depozytu o 50%;
  • gwarantuje dodatkową ochronę szyb, felg i opon w ramach ubezpieczenia, a także samochód zastępczy i holowanie pojazdu w cenie. 

Tak, jeśli Twoje prawo jazdy honorowane jest na terytorium Polski. W przeciwnym razie będziemy wymagali międzynarodowego prawa jazdy.  

Zgłoś chęć przedłużenia wynajmu telefonicznie pod numerem +48 601 803 803. Konsultanci ustalą z Tobą wszystkie szczegóły i wygenerują link do płatności za dodatkowe doby wynajmu.  

Niestety nie możemy Ci tego obiecać. Zawsze staramy się wyjść naprzeciw potrzebom naszych Klientów, jednak miej na uwadze, że dokonujesz rezerwacji segmentu, czyli grupy samochodów o podobnych cechach, a nie konkretnego pojazdu. Nie możemy więc zagwarantować Ci konkretnej marki czy modelu.  

W przypadku wynajmu krótkoterminowego w CAR NET nie musisz martwić się o limit kilometrów – jeździsz tyle, ile potrzebujesz. 

Jeżeli zdarzy się, że w ramach wyjątku wprowadzimy limit kilometrów przy konkretnych promocjach lub segmentach aut, otrzymasz od nas jasną informację przed dokonaniem rezerwacji.  

Proponujemy dwie opcje: 

  • bezpłatną – w oddziale CAR NET w którym wynająłeś/wynajęłaś auto. By nie ponosić dodatkowych kosztów, odbierz samochód w dni powszednie, w godzinach 8-18. Odbiór poza godzinami funkcjonowania biura oraz w weekendy wiąże się z opłatą dodatkową.  
  • dodatkowo płatną – możemy podstawić samochód w wybrane miejsce, np. pod Twój dom czy biurowiec, w którym pracujesz. Za podstawienie i/lub odbiór auta pobieramy dodatkową opłatę. W przypadku podstawienia (lub zwrotu) do innej miejscowości, naliczymy też opłatę za każdy przejechany kilometr.  

Za dodatkową opłatą możesz zwrócić samochód w innym oddziale niż ten, z którego auto odbierałeś/odbierałaś.

Tak! Poinformuj nas o swoich planach – uwzględnimy wówczas tę możliwość w Twoim wynajmie. Pamiętaj, że wyjazd za granicę jest możliwy tylko po uprzednim zgłoszeniu do wszystkich krajów w Unii Europejskiej oraz strefy Schengen z wyłączeniem krajów: Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Ukraina, Obwód Kaliningradzki, Węgry, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Serbia, Kosowo, Macedonia Północna, Bułgaria, Rumunia, Mołdawia, Grecja.

Wyjazd zagranicę jest opcją dodatkowo płatną. Rekomendujemy również skorzystanie z Asekuracji Gold EU.

Tak, kaucja jest obowiązkowa, a jej wysokość – ustalona odgórnie, w zależności od klasy pojazdu. Możesz zmniejszyć jej wysokość o 50%, wykupując Asekurację Gold.  

Wszyscy kierowcy powinni zostać wskazani w umowie najmu. Udostępniając samochód osobie nieupoważnionej, ryzykujesz finansowymi konsekwencjami, np. w momencie kolizji.  

Wynajem średnioterminowy

Skontaktuj się z nami w dogodny dla siebie sposób: 

  • telefonicznie: +48 601 803 803; 
  • mailowo: handlowy@carnet.pl;
  • poprzez formularz na stronie www. 

Osoba odbierająca pojazd musi w momencie przekazania pojazdu posiadać przy sobie: 

  • dowód osobisty (w wersji oryginalnej lub w aplikacji mObywatel);
  • prawo jazdy (w wersji oryginalnej lub w aplikacji mObywatel);
  • upoważnienie pracownicze;  
  • firmoiwą kartę debetową lub kredytową (jeżeli ustalona forma płatności za pierwszy miesiąc to płatność kartą przy odbiorze). 

Depozyt powinien zostać opłacony przelewem.  

Pierwszy miesiąc wynajmu musi zostać opłacony kartą przy odbiorze pojazdu lub przelewem, jeżeli tak zostało ustalone podczas dokonywania rezerwacji.  

Na cenę najmu składa się:

  • samochód maksymalnie roczny, z niskim przebiegiem – pamiętaj jednak, że nie gwarantujemy konkretnego modelu czy wyposażenia, możesz wybrać segment pojazdu oraz rodzaj skrzyni biegów; 
  • określony limit kilometrów;
  • ubezpieczenie OC/AC/NNW z udziałem własnym w szkodzie w wysokości odpowiedniej dla segmentu (jest to kwota maksymalną, jaką możesz zostać obciążona/y za szkodę powstałą z Twojej winy lub w przypadku braku sprawcy, np. szkoda parkingowa). Rekomendujemy skorzystanie z Asekuracji Gold, która redukuje udział własny w szkodzie AC do 0 zł;
  • samochód zastępczy tej samej klasy w przypadku awarii;
  • serwisy;
  • przeglądy;
  • wymianę opon lub wysokiej klasy opony wielosezonowe;
  • indywidualnego opiekuna oraz wsparcie 24/7.

Podczas zawierania umowy wybierasz jeden z dwóch dostępnych limitów kilometrów – 3000 lub 4000 i m.in. w oparciu o ten czynnik kalkulowany jest miesięczny czynsz najmu. Zrealizowany podczas wynajmu przebieg jest rozliczany na koniec umowy, natomiast w każdym miesiącu weryfikujemy, jaki limit został zrealizowany.  

W przypadku realizowania ponadnormatywnego przebiegu niezgodnego z zawartą umową mamy prawo: 

  • naliczyć opłatę za przekroczony limit, 
  • w skrajnych wypadkach wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia. 

Tak, kontrola realizowanego przebiegu leży po Twojej stronie, zarówno pod kątem ustalonego limitu kilometrów, jak również konieczności wykonania przeglądu technicznego/okresowego w  wynajmowanym pojeździe. Na protokole przekazania pojazdu, który jest przesyłany na maila, widnieje informacja dotycząca tego, przy jakim przebiegu lub w jakim terminie należy wykonać przegląd (w zależności od tego, co nastąpi pierwsze).  

Koszty przeglądu są w pełni pokrywane przez CAR NET. Po Twojej stronie jest umówienie przeglądu w dowolnym serwisie ASO danej marki na preferowaną datę i godzinę oraz jego wykonanie.

Po dokonaniu przeglądu należy mailowo, na adres serwis@carnet.pl, przesłać informację, w jakim serwisie i przy jakim przebiegu został wykonany przegląd. 

Długość umowy jest ustalana podczas tworzenia rezerwacji. Umożliwiamy wynajem średnioterminowy w dwóch wariantach- STANDARD, gdzie umowa zawierana jest na określony okres czasu oraz FLEX, w którym możesz zakończyć umowę w dowolnym momencie. Zakończenie umowy STANDARD przed ustalonym okresem najmu związane jest z karą w wysokości jednomiesięcznej raty zgodnie z Ogólnymi Warunkami Najmu Pojazdu. 

Oczywiście! Pamiętaj jednak, że przedłużenie umowy w ustalonej wcześniej cenie jest możliwe wyłącznie na pełny miesiąc. W przypadku chęci przedłużenia umowy na krótszy okres zastosowanie ma aktualnie obowiązujący cennik wynajmu krótkoterminowego.

W drodze

Informacje o rodzaju paliwa znajdziesz od wewnętrznej strony klapki wlewu paliwa- litera E oznacza benzynę bezołowiową, natomiast litera B olej napędowy.

Tak, wskaźnik ilości paliwa w zbiorniku przy wydaniu i zwrocie pojazdu powinien wskazywać tę samą wartość. Jeśli jednak z jakichś przyczyn nie zatankujesz samochodu, zrobimy to za Ciebie, naliczając koszt paliwa i opłatę za tankowanie zgodnie z cennikiem.   

Samochód powinien zostać zwrócony w takim stanie, w jakim został odebrany. Jeśli nie chcesz lub nie możesz umyć samochodu po wynajmie, skorzystaj z Końcowego Mycia Pojazdu – umyjemy i odkurzymy samochód za Ciebie.  

W sytuacji, gdy zwrócisz auto brudne bez wykupionej usługi Końcowego Mycia Pojazdu zgodnie z cennikiem zostanie naliczona opłata dodatkowa. 

Jeżeli posiadasz koło zapasowe, skorzystaj z niego. W przypadku braku koła zapasowego skontaktuj się z działem technicznym +48 62 505 55 90 lub Biurem Obsługi Klienta +48 601 803 803, pomożemy!  

Informacja o przeglądzie jest zapisana na czerwono na protokole wydania – znajdziesz tam datę wykonania następnego przeglądu lub maksymalny przebieg, przy którym należy wykonać przegląd (w zależności od tego, co nastąpi pierwsze). O terminie dokonania przeglądu przypomni Ci także nasz dział techniczny. 

Bezwzględnie przestrzegaj tych wytycznych – zaniedbanie spowoduje utratę gwarancji na pojazd, a Ciebie może narazić na dodatkowe koszty.  

CAR NET ponosi całkowity koszt przeglądu, po Twojej stronie jest jednak umówienie się na przegląd i wykonanie go w dowolnym ASO. Potwierdzenie prześlij na adres: serwis@carnet.pl  

Jeżeli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z naszym działem technicznym – chętnie pomożemy.

Zachowaj zimną krew i skontaktuj się z naszym działem technicznym +48 62 505 55 90 lub Biurem Obsługi Klienta +48 601 803 803 – znajdziemy rozwiązanie.

Jeśli nie masz pewności, jaka to kontrolka, skontaktuj się z działem technicznym CAR NET: +48 62 505 55 90 lub Biurem Obsługi Klienta +48 601 803 803. 

W przypadku dowolnej kontrolki czerwonej kategorycznie nie możesz kontynuować jazdy – zatrzymaj się w bezpiecznym miejscu i niezwłocznie skontaktuj z działem technicznym.   

Skorzystaj z kompresora na najbliższej stacji benzynowej. W razie problemów zapytaj pracownika stacji. Jeżeli pojazd posiada taką funkcję, zresetuj wskaźnik ciśnienia z poziomu systemu multimedialnego lub komputera pokładowego.

Przede wszystkim zadbaj o bezpieczeństwo swoje i pasażerów. Następnie niezwłocznie wezwij policję w celu spisania notatki z miejsca zdarzenia i skontaktuj się z działem technicznym: +48 62 505 55 90.

Zadbaj o bezpieczeństwo swoje i pasażerów, a następnie niezwłocznie skontaktuj się z działem technicznym +48 62 505 55 90 lub Biurem Obsługi Klienta +48 601 803 803 – pomożemy Ci bezstresowo przejść przez formalności.  

Reklamacje

Niezwłocznie po wystąpieniu przesłanek,np. niezgodności protokołu ze stanem faktycznym, zgłoś sprawę przez formularz lub mailowo na reklamacje@carnet.pl (kontaktując się z nami, używaj numeru rezerwacji). 

Niezwłocznie zgłoś nam tę sprawę, np. mailowo na adres kontakt@carnet.pl, opisując szczegółowo sytuację oraz dołączając dokumentację fotograficzną.  

Kontaktując się z nami, używaj numeru rezerwacji.  

W zależności od Twoich preferencji reklamację: 

  • zgłoś poprzez formularz reklamacyjny (opcja najwygodniejsza i preferowana);
  • wyślij mailem na adres: reklamacje@carnet.pl;
  • wyślij w formie papierowej na adres: CAR NET Reklamacje, ul. Podmiejska 4, 62-800 Kalisz.  

Zadbaj, aby reklamacja zawierała szczegółowy opis okoliczności i załączniki, np. zdjęcia – przyśpieszy to weryfikację sprawy. Składając reklamację, używaj numeru rezerwacji – będzie nam łatwiej ją zidentyfikować.  

Nie odpowiadamy na reklamacje zgłaszane w serwisach internetowych (Google, Trustpilot czy GoWork).  

Nasz dział reklamacji ciężko pracuje, by odpowiadać na zgłoszenia reklamacyjne jak najszybciej, jednak pamiętaj, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa mamy na to 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia.  

Nie znalazłeś interesującego Ciebie pytania?

Skontaktuj się z nami

+48 601 803 803
kontakt@carnet.pl
Przejdź do kontaktu
Newsletter

Bądź na bieżąco
z naszymi nowościami
i promocjami.

Uzyskaj również specjalne rabaty dla stałych klientów!

Nasze odziały stacjonarne

Białystok Bielsko-Biała Bydgoszcz Częstochowa Gorzów Wielkopolski Jelenia Góra Kalisz Katowice Kielce Konin Koszalin Kraków Lubin Lublin Łódź Nowy Targ Olsztyn Opole Piła Płock Poznań Radom Rzeszów Szczecin Toruń Wałbrzych Warszawa Wrocław Zielona Góra

Punkty wynajmu na lotniskach

Gdańsk Rębiechowo Katowice Pyrzowice Kraków Balice Poznań Ławica Rzeszów Jasionka Warszawa Okęcie Wrocław Strachowice
CAR NET Polska sp. z o.o.
ul. Podmiejska 4, 62-800 Kalisz
+48 601 803 803
kontakt@carnet.pl

Oferta

  • Wynajem krótkoterminowy
  • Wynajem długoterminowy
  • Wynajem auta z kierowcą
  • Sprzedaż samochodów

Dowiedz się więcej

  • Kontakt
  • Blog
  • FAQ
  • Cennik usług dodatkowych

Regulaminy

  • Polityka prywatności
  • Ogólne warunki najmu
  • Zakres ubezpieczeń OC/AC
  • Klauzula informacyjna
  • Regulamin serwisu

W CAR NET Polska wierzymy, że każdy powinien podróżować tak wygodnie, jak to możliwie i to niezależnie od długości trasy. Dlatego oferujemy ponad 3000 samochodów: doskonale wyposażone auta miejskie, sedany, kombi i SUV-y, którymi równie przyjemnie zrobisz zakupu, jak i wybierzesz się na weekendowy wypad lub w odwiedziny.

Projekt i realizacja: Websitestyle

Pliki cookies Polityka prywatności